Panin täna rõõmsalt Sassile süüa köögis, mõtlesin omaette, et no vähemalt pool sellest jääb kindlasti alles (olles sealjuures täiesti teadlik ta suurest isust). Noh, järgi ei jäänud midagi, nagu mitte raasugi.. ja see pani mind mõtlema, et holy shit, mul on kolm meest kodus. Kolm! Ma juba praegu pean vaikselt adapteeruma ja tegema oluliselt suuremaid toidukoguseid, kui ma harjunud olen.. ja mul on kodus fckn kolmene ja ühene. Lisaks sellele suurele siis. Ja nad ju ainult kasvavad ja seda teevad ka nende isud. Täna vaatasin seda nooremat ja no ma ei saa aru, kuhu talle see toit mahub, nagu füüsiliselt.

Homme asun oma lõputööd kaitsma, täna sain retsensiooni, mis oli üsna positiivne. Praegu tagasi vaadates polnud see üldse nii hull asi, kui kursakad kunagi rääkisid. Võiks veel kirjutada (karta on, et teengi seda).

 

Leave a Reply

